loading...
تازه ها
maryamchinzadeh بازدید : 68 شنبه 25 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

دریافت ممبر واقعی گروه رایگان ، راهی مطمئن برای رسیدن به بالاترین سطح موفقیت در فضای مجازی است. با استفاده از این روش، شما میتوانید به تعداد زیادی از ممبر ها دست پیدا کنید و امکان بازدید از کالا و خدمات خود را افزایش دهید. همچنین روش های دیگری هم برای درآمدزایی شما ایجاد خواهد شد که هر کدام میتواند تحولی را در زندگی شما ایجاد کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا مرکزی معتبر برای خرید ممبر واقعی تلگرام رایگان را به شما معرفی کنیم. قطعا باید این روش ممبر واقعی تلگرام شما افزایش پیدا میکند و این خواسته اصلی هر یک از فعالان فضای مجازی است. پس از خواندن این مطلب شما میتوانید به صورت هوشمندانه تری در این مسیر گام بردارید.

مزایای دریافت ممبر واقعی گروه رایگان تلگرام

ممبر واقعی رایگان مزایای بیشماری برای شما دارد. از جمله اینکه:

  • با افزایش تعداد اعضا و دریافت ممبر واقعی رایگان ، شما این شانس را دارید که اگر از دارندگان کالا و خدمات هستید، این فعالیت شما توسط اعضای بیشتر دیده شود و در نتیجه میزان خرید و فروش شما رشد بهتری خواهد داشت. این مورد، قطعا مورد پسند تجار است. خصوصا که در فضای مجازی، رقابت شدیدی هم بین تجار وجود دارد و هر کس از شیوه های مختلفی برای برتری استفاده میکند.
  • با دریافت ممبر رایگان و افزایش تعداد اعضای شما، امکان تبادل با کانال ها و گروه های پرجمعیت بدون صرف هزینه برای شما ایجاد خواهد شد و قطعا این میتواند برای شما به صرفه باشد. هم اکنون تبادل با گروه ها و کانال های پر جمعیت یکی از روش های افزایش تعداد ممبر است و البته این روش هزینه هایی را متحمل شما خواهد کرد. اما هنگامی که شما با دریافت ممبر واقعی گروه رایگان تلگرام اعضای زیادی داشته باشید، لازم نیست هزینه ای بدهید و حتی ممکن است دیگران مجبور شوند که برای تبادل هزینه به شما پرداخت کنند.
  • در صورتی که با خرید ممبر گروه واقعی تعداد اعضای خود را افزایش دهید، قطعا بسیاری از مراکز بزرگ برای تبلیغ کالا و یا وب سایت خود به شما مراجعه میکنند. در این زمان شما میتوانید نرخی را برای آنها معین کنید و از این راه هم درآمدی حاصل کنید. تعیین نرخ درآمد بسته به تعداد اعضای گروه و یا کانال شما متغیر خواهد بود.

نکات مهم در مورد دریافت ممبر واقعی گروه رایگان

  • قطعا لازمه خرید ممبر گروه تلگرام، این است که ممبر های شما اصل باشند. زیرا استفاده از ممبر های فیک در عمل هیچ کدام از فوایدی که در بالا ذکر شد را برای شما نخواهند داشت. اگر چه ممکن است نرخ خرید ممبر فیک بسیار پایین تر از خرید ممبر واقعی و تضمینی گروه تلگرام باشد، اما لازم به ذکر است که خرید ممبر واقعی گروه فواید زیادی دارد که ارزش آن را بالا میبرد.
  • یکی از مواردی که باید در هنگام خرید ممبر واقعی و تضمینی گروه تلگرام داشته باشید، این است که پس از افزوده شدن ممبر به گروه شما، ممبر ها لفت ندهند و به اصطلاح ریزش نداشته باشند. این یکی از اصول مهمی است که باید حتما آن را در هنگام خرید در نظر داشته باشید. پیشنهاد میکنیم برای خرید ممبر واقعی تلگرام بدون ریزش، حتما از فروشنده ضمانت نامه ای مطالبه کنید.
  • یکی از دغدغه هایی که در هنگام خرید ممبر برای گروه تلگرام ممکن است داشته باشید، این است که ممبر های تقلبی به جای ممبر های واقعی به شما فروخته شوند. این یکی از مواردی است که بارها گزارش آن منتشر شده است. پیشنهاد میکنیم که برای خرید ممبر واقعی و تضمینی تلگرام، حتما آن را ار مراکز معتبری تهیه نمایید تا از خرید خود اطمینان لازم را حاصل نمایید.
  • قیمت خرید ممبر واقعی گروه تلگرام متاسفانه دقیقا مشخص نیست و مراکز مختلف با قیمت های متفاوت، ممکن است شما را کاملا سردرگم کنند. به همین دلیل لازم است که ممبر واقعی برای تلگرام را حتما از مراکزی خریداری نمایید که کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب به شما ارائه دهند.

معیار انتخاب مرکز خرید ممبر واقعی و تضمینی گروه تلگرام

برای خرید ممبر واقعی  گروه تلگرام قطعا شما هم معیار هایی را در ذهن دارید. به عنوان نمونه، کیفیت کار این مرکز در کنار قیمت مناسب میتواند از مهم ترین شاخصه های خرید شما باشد. شما قطعا میخواهید که در نتیجه خرید ممبر تضمینی گروه تلگرام، بازدید دیگران از سایت شما افزایش پیدا کند و موفقیتی را به دست آورید. یافتن چنین مرکزی دشوار است البته غیر ممکن نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید ممبر واقعی را به شما معرفی کنیم.

معرفی مرکز خرید ممبر واقعی و تضمینی گروه تلگرام

سامانه بازاریابی ایدهکاو، یکی از معتبر ترین مراکز برای خرید ممبر واقعی و تضمینی گروه تلگرام است. این سامانه هر اقدامی که برای رضایت شما لازم باشد را انجام خواهد داد و دلیل رضایتمندی مشتریان پس از خرید ممبر گروه تلگرام از ما نیز همین امر است. پیشنهاد میکنیم که تنها یک بار سایت ما را برای خرید انتخاب کنید تا از مشتریان همیشگی ما گردید.

maryamchinzadeh بازدید : 50 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (1)

خیلی وقت ها پیش اومده که از یه پیج فروشگاهی در اینستاگرام محصولی را خریدیم ولی چیزی بدست ما نرسیده یا محصول درخواتستی با ارسالی کاملا متفاوت بوده است.

ممکن است شما پس از انتقاد به به فروشنده پیج شما بلاک شود و دیگر نتوانید با همان پیج پیام ارسال کنید. راه حل چیست؟|

ارسال دایرکت به پیجی که بلاکمان کرده است

برای این کار به یک پیج دوم نیاز داریم . ایتدا با کمک پیج دوم در اینستاگرام یک گروه سه نفره شامل اکانت اصلی خودتون که خرید کردید و پیج خریدار  بسازید

سپس وارد حساب کاربری اصلی خود شوید و داخل گروه ساخته شده میتوانید به پیجی که شما را بلاک کرده است پیام دهید.

 

maryamchinzadeh بازدید : 46 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)


اینستاگرام دائماً در حال تغییر است ، ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود ، الگوریتم آنها را تغییر می دهد و همه جا فقط ما را روی انگشتان پا نگه می دارد! به دلیل تغییرات مداوم ، ماندن در کنار همه به روزرسانی های جدید اینستاگرام می تواند دلهره آور باشد ، بنابراین من لیستی از 24 ویژگی جدید اینستاگرام را که ممکن است در مورد آنها نمی دانید و نحوه استفاده از آنها را گردآوری کرده ام!

بخاطر بسپارید که اینستاگرام مشهور است به این دلیل که ویژگی های خود را بصورت تصادفی و بدون هیچ نظم قابل پیش بینی ارائه می دهد (و بعضاً از بین می برد!) بنابراین اگر هیچ یک از ویژگی های ذکر شده را ندارید ، صبور باشید - آنها به سمت شما می آیند!

ویرایش: (psst! این وبلاگ به طور مداوم با به روزرسانی های جدید اینستاگرام که از زمان ارسال اصلی پیاده سازی شده اند ، به روز می شود.)

زیر دسته ها و گزینه های فیلتر کردن

این به روزرسانی جدید اینستاگرام ، مدیریت موارد زیر را آسان تر کرده و برگه هایی را درباره افرادی که بیشترین و کمترین تعامل را با آنها دارند برقرار می کند! اگر به لیست افرادی که دنبال می کنید بروید ، اکنون سایر موارد اضافی را مشاهده خواهید کرد.

1. دو دسته مختلف: "حداقل تعامل با" و "بیشترین بازدید در خبر"
2. یک نماد فلش دو طرفه کوچک که به شما اجازه می دهد موارد زیر را بر اساس "قبلی دنبال شده" و "آخرین دنبال شده" مرتب کنید



برای کسانی که به دنبال تعامل بیشتر با افرادی هستند که این افراد را دنبال می کنند ، این ابزار به شما کمک می کند تا تعیین کنید با چه کسانی ارزش تعامل دارد. به عنوان مثال ، افرادی که کمترین تعامل را دارند احتمالاً از برخی پسندیدن ها و نظرات استقبال می کنند و این باعث می شود مطالب شما در خبرنامه آنها ظاهر شود!

لایک های پنهان

ممکن است این اخبار را شنیده باشید یا این تغییر قبلاً برای حساب شما اتفاق افتاده باشد ، اما اینستاگرام در حال آزمایش میزان لایک هایی است که پست های شما به دست می آورد!

این تغییر برای همه بازدیدکنندگان خبرمایه شما قابل مشاهده است ، با این وجود شما شخصاً هنگام بررسی بینش پست خود ، همچنان می توانید تعداد مشابه را مشاهده کنید.

اینستاگرام اعلام کرده است که این تغییر به منظور کمک به سلامت کلی روان کاربران خود با حذف اهمیت معیارهای باطل است.

من یک پست کامل وبلاگ در مورد این تغییر و چگونگی تأثیر آن بر شما و کسب و کار شما نوشتم

قلم پیکان در داستانهای اینستاگرام

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه کاربران در داستان های شما کشیدن پیکان به مناطق مورد علاقه است. به عنوان مثال ، کشیدن یک پیکان از پایین صفحه کاربران را به کش رفتن به سمت بالا ترغیب می کند و پیکان اشاره به عکس نمایه شما ممکن است آنها را وادار کند که از خبرنامه شما بازدید کنند. اینستاگرام با استفاده بسیار استراتژیک ، تصمیم گرفت یک "قلم پیکان" رسمی به ابزار طراحی Instagram Stories خود اضافه کند و آن را به یک نشانگر عالی تبدیل کند!



چگونه: به سادگی دوربین داستان های اینستاگرام خود را باز کنید (با کشیدن انگشت به سمت راست از صفحه اصلی خود). یک عکس ، فیلم بگیرید یا یک تصویر بارگذاری کنید ، سپس روی ابزار قلم در بالا سمت راست ضربه بزنید. از اینجا شما یک اضافات جدید را مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد مانند یک پیکان کوچک است. روی آن کلیک کنید ، سپس یک خط بکشید - متوجه خواهید شد که Instagram به طور خودکار یک تیر به انتهای هر خط اضافه می کند.


محدودیت های سنی


اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد محدودیت سنی برای حساب های خود تعیین کنند. من تاکنون افراد زیادی ندیده ام که این به روزرسانی جدید اینستاگرام را اجرا کنند ، زیرا معمولاً نمی خواهید تعداد افرادی را که می توانند به صفحه شما دسترسی داشته باشند محدود کنید. اما کسانی که محتوایی را ارسال می کنند که برای سنین خاص مناسب نیست ، می توانند از این ویژگی استفاده کنند. (با این حال ، محتواهایی که برای همه مخاطبان مناسب نیستند احتمالاً توسط اینستاگرام از قبل مسدود می شوند ...)

روش: برای افزودن این تنظیم به حساب خود ، به نمایه خود بروید ، روی نماد همبرگر در بالا سمت راست کلیک کنید ، "تنظیمات" ، "تجارت" و سپس "حداقل سن" را انتخاب کنید. از اینجا می توانید سن پیش فرض افراد برای دسترسی به حساب شما را تعیین کنید ، یا می توانید سن را بر اساس مکان تعیین کنید.


حساب سازنده

اینستاگرام گزینه سوم نمایه را به ناوگان فعلی خود اضافه کرده است. اکنون می توانید از بین Personal، Business & Creator یکی را انتخاب کنید. تفاوت بزرگ؟ خوب .. زیاد نیست. حساب سازنده به ایجادکنندگان محتوا متصل است و با افزودن یک ویژگی بینش جدید ، به رشد کمی در حساب خود کمک می کند:

همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، حساب های سازنده می توانند سود و زیان پیروان روزانه خود را ردیابی کنند. به غیر از این ، ویژگی ها کاملاً مشابه حساب بازرگانی هستند.

 

Dark Mode

اگر امروز با یک اینستاگرام کاملاً تاریک از خواب بیدار شدید - شما بخشی از آخرین تست بتا آنها هستید! کاربرانی که دارای سیستم عامل iOS 13 و Android 10 هستند نسخه تاریک تری از محبوب ترین برنامه رسانه های اجتماعی ما را تجربه خواهند کرد.

با این حال ، برخی از مردم در تلاش هستند زیرا کاملاً مشخص نیست که چگونه می توان به اینستاگرام مورد علاقه خود و نسخه جدید ، تلخ و تاریک رفت و از آن استفاده کرد.

همانطور که گفته شد ، این فقط برای کاربران با سیستم عامل خاص در دسترس است ، اما اگر آن را دارید ، نحوه فعال / غیرفعال کردن حالت تاریک در اینجا است:

iPhone How: به تنظیمات تلفن خود بروید ، Display and Brightness را انتخاب کنید ، گزینه Dark را تغییر دهید.
Android How: به تنظیمات تلفن خود بروید ، Display را انتخاب کنید ، Theme را انتخاب کنید ، Dark Theme را روشن کنید.

 

جستجوگر ایمیل اینستاگرام

آیا تا به حال ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده اید که به شما می گوید شما صلاحیت تأیید را دارید ، گذرواژه شما تغییر کرده است یا باید سریعاً روی این پیوند کلیک کنید تا حساب خود را از حذف ذخیره کنید ؟؟ من فکر می کنم همه ما در برخی از موارد ، و متأسفانه برخی بر روی پیوند موجود در آن ایمیل ها کلیک کرده اند و لحظاتی بعد متوجه هک شدن حساب های خود شده اند.

این کلاهبرداری سنتی "فیشینگ" شما است. ایمیل ها توسط اشخاص ناشناخته ارسال می شود که قصد دارند شما را فریب دهند تا نام کاربری و رمز ورود خود را در جایی وارد کنید ، بنابراین آنها می توانند بلافاصله آن را بدزدند و حساب شما را بدست آورند.

اینستاگرام سرانجام فهمید که این یک مشکل اساسی است و ویژگی جدیدی را به کار می برد که به کاربران کمک می کند تشخیص دهند ایمیل واقعی که از "اینستاگرام" دریافت کرده اند واقعی است یا خیر. این ویژگی جدید را می توان در تنظیمات خود یافت و هر گونه ایمیل ارسال شده توسط اینستاگرام در 14 روز گذشته را نشان می دهد ، بنابراین می توانید با اطمینان بدانید که ایمیل واقعی است یا خیر.

چگونه: به نمایه اینستاگرام خود بروید ، نماد همبرگر را در بالا سمت راست فشار دهید ، تنظیمات را انتخاب کنید ، امنیت را انتخاب کنید ، سپس در آخر "ایمیل از اینستاگرام" را انتخاب کنید.

 

maryamchinzadeh بازدید : 55 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

 

 

 کانال های #تلگرام در هر روز چه تعداد پیام ارسال میکنند؟
 
💥نیمی از کانال‌های تلگرام روزانه 1 الی 10 پیام منتشر می‌کنند!
 
 
 
 
 
📉 افت شدید انتشار محتوا در کانال‌های تلگرام بعد از #فیلترینگ
 
📍اطلاعات این نمودار با تحلیل بیش از ۶۰۰ هزار کانال #تلگرام به دست امده
 
 
✔️⁣ حقایقی جالب درباره‌ی #تلگرام
 
 
✔️ ویژگی‌های اپلیکیشن #تلگرام ایکس
 
✔️نسخه جدید تلگرام

 

 حوزه فعالیت پیام‌های برتر #تلگرام
 
🎯 حدود 45% پست‌های منتشر شده در تلگرام مربوط به حوزه تفریح و سرگرمی است
 
maryamchinzadeh بازدید : 114 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

دوج، خودروساز آمریکایی همزمان با معرفی مدل جدید دورانگو، نمونه‌ای تقویت‌شده از این ماشین رونمایی کرد که می‌گوید قوی‌ترین شاسی‌بلند جهان است.

 این مدل که دورانگو "هل‌کت" (Hellcat) نامیده شد، موتوری هشت سیلندر با حجم ۶/۲ لیتر دارد که ۷۱۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این شاسی‌بلند هفت نفره، ۳/۵ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است.

 

پیش از این یکی از مدل‌های جیپ با همین موتور و قدرت ۷۰۷ اسب بخار قوی‌ترین شاسی‌بلند تولید انبوه جهان بود.

 قیمت دورانگوی جدید هنوز اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود بیش از هشتاد هزار دلار باشد. دوج اعلام کرده که این مدل را فقط برای یک سال می‌سازد و تولیدش بعد از سال ۲۰۲۲ متوقف خواهد شد.

 

دوج یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان آمریکایی است. این شرکت توسط دو برادر به نام‌های هوریس و جان دوج در سال ۱۹۰۰ تاسیس شد و خودروسازی را از سال ۱۹۱۴ آغاز کرد. پس از مرگ دو برادر، در سال ۱۹۲۰ دوج به کرایسلر فروخته شد و این کارخانه حالا بخشی از گروه خودروسازی فیات-کرایسلر است.

 دوج اکنون خودروساز کوچکی است که به تولید ماشین‌های اسپرت که مطابق با ذائقه مشتریان آمریکایی ساخته می‌شود تمرکز کرده است. سهم دوج از بازار خودرو در آمریکای شمالی سه درصد است.

دوج یک کارخانه آمریکایی ساخت اتومبیل، ون‌های کوچک و ماشین‌های اسپرت است که توسط گروه کرایسلر در بیش از ۶۰ کشور دنیا تولید و بازاریابی می‌شود. این کمپانی در سال ۱۹۰۰ تحت عنوان «برادران دوج» و برای عرضه قطعات و تجهیزات صنایع خودروسازی شهر دیترویت تاسیس شد و در سال ۱۹۱۴ اولین خودرو کامل خود را تولید کرد.

این کمپانی در سال ۱۹۲۸ به شرکت کرایسلر فروخته شد و پس از پشت سر گذاشتن ادغام دایملر و کرایسلر در سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ کماکان زیرمجموعه گروه کرایسلر می‌باشد که با شرکت فیات متحد شده است.

برادران دوج یعنی هوراس و جان، در ابتدای کار خود یک شرکت دوچرخه‌سازی تاسیس و بعد از آن شروع به تولید موتورهای فورد کردند. در سال ۱۹۱۱ اولین اتومبیل آنها طراحی و سرانجام در سال ۱۹۱۴ تولید شد. دیگر محصولات این کمپانی ۴ Dodge در طول جنگ جهانی اول به‌طور وسیعی به عنوان آمبولانس و اتومبیل جنگی به کار گرفته شد.

برادران دوج از سال ۱۹۱۴ تا ۱۹۲۷ برای معرفی اتومبیل‌های خود از یک آرم شامل یک ستاره شش پر استفاده می‌کردند که در آن حروف D و Bبه نشانه Dodge Brothers نقش بسته بود. این حروف به نوعی در هم گره خورده بودند و نشان از اتحاد و همبستگی این دو برادر داشت.

دوج در سال ۱۹۱۵ با ساخت ۴۵۰۰۰ اتومبیل، مقام سوم تولید را کسب کرد و سپس در سال ۱۹۲۰ بعد از کمپانی فورد موفق به کسب مقام دوم شد. در همان سال با فوت برادران دوج، «فردریک‌هاینز» ریاست کمپانی را عهده‌دار شد و قراردادی با شرکت تجاری گراهام جهت فروش تولیدات خود منعقد کرد.

پنج سال بعد دوج با مبلغ ۱۴۶ میلیون دلار به کمپانی Dillon Read & Co فروخته شد و در سال ۱۹۲۸ والترکرایسلر آن را خریداری کرد. در این زمان کرایسلر که دوج را به خاطر شهرت زیاد، شبکه گسترده خرده‌فروشان و کارخانه مجهز آن خریداری کرده بود، شروع به فروش محصولات این کمپانی کرد.

فروش بی‌سابقه‌ای در ژوئیه ۱۹۲۸ آغاز شد و تمامی ‌انبارهای این دو شرکت که شامل حدود ۱۷۰ میلیون دلار اتومبیل بود، فروخته شد. مدل‌های مختلف Ram در سال ۱۹۳۱ عرضه شد و باعث افزایش فروش کمپانی گردید. اما طی دهه ۱۹۴۰ مدل‌های «دسوتو» و «پلایموت» (Plymouth) فروش خوبی نداشتند.

وسایل نقلیه سنگین جنگی دوج در طول جنگ جهانی دوم موفق بودند و تولید آنها در شهر دیترویت انجام می‌گرفت. مدل جدید Red Ram با موتور ۸ سیلندر در سال ۱۹۵۳ ساخته شد و دوج از این زمان به بعد مدل‌های اسپرت بیشتری مانند کوپه چارجر در سال ۱۹۶۶ به بازار عرضه کرد.

از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۷۶ یک آرم مثلثی شکل متشکل از سه شکل پیکان مانند با نام Fratzogمورد استفاده قرار گرفت که هیچ معنایی نداشت و یکی از طراحان شرکت دوج این نشان را برای این شرکت انتخاب کرد.

در اواخر دهه ۱۹۶۰ مدل جالب توجه «دیتونا چارجر» و در اوایل دهه ۱۹۷۰ مدل کورونت، دارت و پولارا به بازار عرضه شدند. همچنین مدل‌های اسپرت متنوعی نیز در این زمان معرفی شد.برای خرید کفپوش سه بعدی ماشین خارجی به وبسایت الولوکس مراجعه کنید.

از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۵ علامت Pentastar یا همان ستاره پنج‌پر برای اتومبیل‌های دوج مورد استفاده قرار گرفت که عبارت بود از: یک پنج ضلعی و یک ستاره پنج پر درون آن. ولی علامت معروف دوج سر قوچ است که استقامت و قدرت را تداعی کرده و از سال ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶ به صورت انحصاری تنها در وانت بارهای ساخت دوج دیده می‌شد.

در اوایل دهه ۱۹۸۰ کمپانی رنو قسمت وسایل نقلیه تجاری اروپایی کارخانه را خریداری کرد و این در حالی بود که قسمت اتومبیل‌سازی با کمپانی پلایموت وجه اشتراک بسیاری داشت. در سال ۱۹۸۸ مشخصات مدل ۱۰ سیلندر جدید این کمپانی معرفی و سرانجام در سال ۱۹۹۰ تولید شد و توانست به یکی از معروف‌ترین اتومبیل‌های تمامی ‌پیست‌های اروپا و آمریکا تبدیل شود.

هم اکنون شرکت دوج از ستاره پنج پر یا سر قوچ به عنوان لوگوی خود استفاده می‌کند، ولی در اتومبیل دوج وایپر این لوگو به شکل مار افعی است، چون وایپر در زبان انگلیسی به معنای مار افعی می‌باشد.

دوج در سال‌های اخیر و پس از معرفی مجدد در حجم وسیع به بازار اروپا، فروش اتومبیل‌های کالیبر، آونجر، وایپر و نیترو را در این کشورها آغاز کرده است.

maryamchinzadeh بازدید : 77 جمعه 02 خرداد 1399 نظرات (1)

 

 

خرید و فروش خودرو از آن دست معاملات پر پیچ و خمی است که در آن باید به شدت مراقب بود. اگر شما شخصی باشید که برای اولین بار تصمیم به خرید خودرو گرفته اید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید قطعا در پی آگاهی از مراحل خرید و فروش خودرو هستید. حتی اگر شخصی باشید که چندین بار معامله خودرو انجام داده اید اما باز هم در خرید و فروش خودرو این نگرانی را دارید که اطلاعاتتان کافی نیست، نگرانی شما کاملا به جاست. زیرا خرید و فروش خودرو از جمله معاملاتی است که در آن هرچقدر هم تجربه داشته باشید بازهم کم است و وجود رضایت در معاملات قبل دلیل نخواهد بود که از مشورت با اهل فن بگذرید. اگر فروشنده باشید هدفتان این است که مبلغ فروش خودرو را بدون کم و کاست دریافت کنید و اگر خریدار باشید نیز می خواهید خودرویی که خریداری می کنید ارزش آن مبلغ را داشته باشد، بدون عیب و نقص باشد و به صورت کامل به مالکیت شما دربیاید. برای رسیدن به این اهداف و آگاهی از مراحل خرید و فروش خودرو متن زیر را تا انتها بخوانید.

 

زمانی که تصمیم به خرید خودرو می گیرید، راه های زیادی پیش روی شماست و با توجه به عوامل مختلف و به خصوص اینکه بودجه شما چقدر باشد، یکی از این راه ها را انتخاب می کنید. اگر بودجه شما در حدی باشد که بتوانید خودرو صفر مورد نظرتان را بخرید، امن ترین راه این است که به نمایندگی رسمی خودروساز مراجعه نمایید. ممکن است به دلیل عجله در خرید خودرو و دیگر شرایط موجود برای خرید خودرو از نمایندگی، تصمیم بگیرید خودرو را از دست بخرید و یا حتی خودرو دست دوم بخرید. در هر حال راه های پیش روی شما مراجعه به نمایندگی رسمی خودرو ساز (یا سایت فروش اینترنتی خودروسازان)، دیدن آگهی فروش خودرو در روزنامه و سایت های فروش اینترنتی (مانند باما، شیپور و دیوار)، مراجعه به جمعه بازارهای خرید و فروش خودرو و یا خرید خودرو از آشنا باشد. بسته به جایی که برای خرید خودرو انتخاب می کنید حساسیت و دقت شما نیز به مراتب بیش تر یا کمتر خواهد بود. برای مثال نکاتی که در خرید خودرو در جمعه بازار از دست باید در نظر داشته باشید بسیار بیش تر از نکاتی است که در خرید خودرو از نمایندگی باید رعایت کنید.

 

مراحل خرید و فروش خودرو

پس از مشاهده خودرو و مدارک آن، اولین گام در خرید خودرو کارشناسی خودرو توسط کارشناس فنی و کارشناس بدنه است. هرگز بدون کارشناسی خودرویی نخرید. کارشناسی خودرو ریزه کاری های بسیاری دارد که فقط از عهده کارشناسان برمی آید و بدون کارشناسی ممکن است شما خودروی تصادفی را بخرید که از نظر فنی نیز مشکل داشته باشد و چندین میلیون ضرر کنید. بعضاً دیده می شود که حتی خودروهای صفر نیز ضخامت رنگ دارند که به خصوص در مورد خودروهای با قیمت بالا باید این موضوع بررسی شود. پس از کارشناسی توسط کارشناس و تعیین ارزش خودرو با آن مشخصات، می توانید با فروشنده بر سر قیمت چانه بزنید. یکی از وبسایت هایی که در آن می توانید درخواست کارشناسی خودرو کنید وبسایت همراه مکانیک می باشد. البته اگر مکانیک باتجربه ای را در بازار می شناسید بهتر است به او نیز مراجعه کنید. پس از توافق بر سر قیمت، گام دوم تنظیم مبایعه نامه است. شما می توانید مبایعه نامه را به صورت دستی تنظیم کنید یا با مراجعه به یک نمایشگاه خودرو یا دفتر اسناد رسمی مبایعه نامه رسمی که روی فرم های چاپی مخصوص تهیه شده را تکمیل کنید. در مبایعه نامه علاوه بر اطلاعات شخصی طرفین معامله، مشخصات کامل کارت ماشین، جزئیات خودرو از جمله مدل، رنگ، تک سوز یا دوگانه سوز بودن، قیمت معامله، نحوه پرداخت قیمت، زمان و نحوه تعویض پلاک، نحوه پرداخت عوارض و مالیات، عدم خلافی خودرو، خسارت فسخ، تعهدات طرفین و زمان تنظیم سند قطعی و حضور در دفترخانه و تحویل خودرو باید مشخص شود و همچنین مبلغ کمی نیز به عنوان بیعانه باید پرداخت و در قرارداد وارد شود. مبایعه نامه نیز باید با حضور دو نفر شاهد امضاء شود. این نکته را هم باید در نظر داشت که اطلاعات درج شده در مبایعه نامه با مشخصات خودرو یکی باشد. گام سوم تعویض پلاک است که در مراکز تعویض پلاک از فروشنده فک پلاک می شود و پلاک برای خریدار نصب می شود. مدارکی که در تعویض پلاک باید با خود به همراه داشته باشید شامل اصل اسناد هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی، کارت خودرو، برگه عدم خلافی خودرو، برگ مفاصا حساب پرداختی عوارض سالانه شهری، فاکتور فروش خودرو، سند قطعی (در صورتی که خودرو در دست مالک اول نباشد)، برگ سبز، بیمه نامه معتبر و نشانی دقیق پستی و کد پستی خریدار و مدارک احراز سکونت خریدار (سند خانه یا اجاره نامه یا دفترچه بیمه و… ) و همچنین اگر بیش از ۵ سال از ساخت خودرو بگذرد برگه معاینه فنی هم نیاز است. تعویض پلاک به معنی مالکیت قطعی شما بر خودرو نیست و گام چهارم مراجعه طرفین به دفتر اسناد رسمی و انتقال سند به نام خریدار در حضور سر دفتر است. در انتقال سند نیز این مدارک را باید به همراه خود داشته باشید: مبایعه نامه، اصل مدارک شناسایی، تاییدیه نقل و انتقال خودرو، برگ سبز جدید خودرو، بنچاق قبلی یا برگ کمپانی، برگ مفاصا حساب پرداختی عوارض سالانه شهری، کارت سوخت و بیمه نامه شخص ثالث. تسویه حساب نیز باید پیش از امضای سند و در حضور سردفتر انجام شود تا برای طرفین مشکلی بوجود نیاید.

 

 

گام های اصولی در خرید خودرو همان است که در بالا گفتیم و توصیه می شود تا جایی که امکان دارد طبق این مراحل پیش بروید تا با مشکلی مواجه نشوید و همچنین به صورت وکالتی نیز معامله نکنید. اما اگر به هر دلیلی مجبور شدید به صورت وکالتی معامله خود را انجام دهید، چه فروشنده باشید و چه خریدار لازم است نکاتی را رعایت کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید. پیش از هر اقدامی باید این وکالت را با مشورت با وکیل تنظیم کنید تا گرفتار مشکلات بعدی نشوید. در وکالت در تعویض پلاک زمانی که فروشنده با تحویل مدارک، وکالت در تعویض پلاک را به خریدار می دهد باید مدت مشخص و محدودی (حدود یک هفته) را برای تعویض پلاک تعیین کند زیرا ممکن است خریدار با پلاک فروشنده اقدام به تردد و خلاف کند. خریدار نیز باید در هنگام تنظیم وکالتنامه برگ عدم خلافی خودرو و مفاصا حساب عوارض شهرداری را از فروشنده دریافت کند تا بعداً با جریمه سنگینی مواجه نشود. این وکالت نیز باید به صورت بلاعزل تنظیم شود تا در صورتی که خریدار مبلغ معامله را پرداخت کرد فروشنده نتواند وکالت را پس بگیرد. از اعطای حق توکیل به غیر نیز در وکالتنامه خودداری شود. همچنین در معاملات خودرو بهتر است هیچوقت خودروی قولنامه ای نخرید و خودرو به دلال نفروشید یا از دلال نخرید تا گرفتار مشکلات متعدد بعدی نشوید. اغلب دلال ها تقاضای وکالت بدون مدت یا با مدت طولانی دارند که باعث می شود در فک پلاک شما تعلل کنند و دچار مشکل شوید.

 

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که پس از ثبت سند قطعی اگر خودرو بیمه بدنه دارد به نمایندگی بیمه بروید و با پرداخت مابه التفاوت تخفیف بیمه یک الصاقیه ثبت کنید. اگر اینکار را انجام ندهید موقع استفاده از بیمه دچار مشکلات جدی خواهید شد. در مورد بیمه نامه خودروها به خصوص خودروهای قدیمی نیز حتما چک کنید که تخفیف بیمه کامل است یا خیر چون اگر کامل نباشد نشانه ای از تصادف شدید است.

 

در اینجا تا حدود زیادی با مراحل خرید و فروش خودرو آشنا شدید، اما از آنجایی که در این نوع معامله به دلیل تکنولوژی های جدید، مسایل فنی و حقوقی جدیدی نیز ایجاد می شود، مشورت با کارشناس خودرو و وکیل بسیار ضروری می باشد.

maryamchinzadeh بازدید : 55 جمعه 02 خرداد 1399 نظرات (0)

فروش اتومبیل: از یافتن خریدار تا تنظیم سند رسمی

گام اول: یافتن خریدار

هنگامی که قصد فروش خودروی خود را دارید چند راه پیش رو دارید تا مشتری مورد نظر خود را پیدا کنید. ممکن است با سپردن خودرو به دست واسطه ها یا بنگاههای اتومبیل مشتری مناسب را بیابید و یا به واسطه ی انتشار آگهی یا از طریق واسطه های آشنا و فامیل با مشتری مورد نظر خود مرتبط می شوید. از این مرحله به بعد و پس از آشنا شدن با خریدار باید مراقب اقدامات خود باشید و با رعایت قانون، گام به گام پیش بروید تا گرفتار مشکلات بعدی آن نشوید.

گام دوم: نوشتن مبایعه نامه

حتما بعد از اینکه خریدار مورد نظرتان را پیدا کردید برای نوشتن یک مبایعه نامه عادی بین خودتان راهنمایی بگیرید. نوشتن مبایعه نامه، کار سختی نیست. یک نوشته ی عادی است که روی دو برگ آ4که یک برگ کاربن بین آن گذاشته باشید با رعایت جوانب لازم کفایت می کند که یک مبایعه نامه کامل بین شما نوشته شود. در این مرحله باید به چند نکته دقت داشته باشید

برای نوشتن مبایعه نامه، درج چند نکته ضروری و نوشتن سایر موارد دلبخواهی است. فروشنده، خریدار، مورد معامله، مبلغ مورد معامله و نحوه پرداخت مبلغ مربوطه و تاریخ انجام معامله از ضروریاتی است که باید در این نوشته رعایت شود. نوشتن نام و مشخصات طرفین از روی مدارک هویتی و به صورت دقیق، همراه با آدرس و شماره تلفن دقیق، را فراموش نکنید. در بخش مورد معامله، حتما دقت کنید که مشخصات خودروی مورد معامله از روی مدارک خودرو (که قبلا با خودرو تطبیق داده اید) نوشته شود. در مرحله ی بعد از نحوه مراحل پرداخت مبلغ مورد معامله به صورت واقعی بنویسید. به این صورت که ابتدا کل مبلغ مورد معامله را درج کنید و بعد از آن، جزییات آن، یعنی اینکه چه مبلغی از آن بصورت نقد، چه مبلغی بصورت چک یا چک پول و در چه تاریخهایی پرداخت می شود با شماره و جزییات چک ها به صورت دقیق بیان کنید.

در پایان مبایعه نامه هم تاریخ معامله را بنویسید و در مبایعه نامه حتما به لوازم و ملحقات خودرو که صحیح و سالم تحویل خریدار شده است اشاره کنید و مبایعه نامه ای که در دو برگ تهیه کرده اید توسط خریدار و فروشنده و دو شاهد (به صورت اصلی و نه از روی کاربن) امضا کنید و ساعت و تاریخ تحویل خودرو را نیز در آن قید کنید. در این مرحله اگر شرط و شروط و تعهداتی بین خریدار و فروشنده مقرر شده است آنها را هم در مبایعه نامه قید کنید. با یک سرچ ساده می توانید نمونه های کامل و خوبی از مبایعه نامه در اینترنت پیدا کنید.

تذکر1- : سعی کنید در مبایعه نامه خط خوردگی نباشد. در صورتی که خط خوردگی ایجاد شد با توضیح در پایان مبایعه نامه زیر توضیح مربوطه را نیز همه ی افراد امضا کننده امضا و تایید کنند که خط خوردگی قبل از امضا بوده است.

تذکر 2- برای نوشتن مبایعه نامه می توانید با حضور در یک دفترخانه اسناد رسمی، در خصوص کیفیت مبایعه نامه ای که نوشته اید و سایر ملزمات آن مشورت بگیرید.

گام سوم: تعویض پلاک و بنام کردن سند خودرو

در این مرحله خریدار و فروشنده چند راه برای انتخاب پیش رو دارند:

1- هر دو در معیت همدیگر با مدارک خودرو و مدارک هویتی خود به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند و اقدام به فک پلاک فروشنده و نصب پلاک خریدار شود. پس از آن با هم به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کنند و درخواست تنظیم سند انتقال رسمی بنمایند و بعد از امضای سند محضری توسط طرفین، مالکیت به طور کامل به خریدار انتقال داده شده است و خریدار می تواند با خیال آسوده خودرو را با مالکیت تمام تحویل بگیرد. فروشنده نیز با اطمینان از اینکه مالکیت را به طور کامل انتقال داده است هیچ نگرانی از بابت تخلفات یا اتفاقات احتمالی از این تاریخ به بعد نخواهد داشت.

این روش اگرچه که روش خوبی است اما در اکثر موارد به علت مشکلات ترافیک شهر و دور بودن مراکز تعویض پلاک و شلوغی مراکز تعویض پلاک و اتلاف وقت بسیار، برای فروشنده به صرفه نیست و فروشنده اصولا به دنبال راهی برای واگذاری این اختیارات به خریدار است که در این صورت می تواند به شیوه ی زیر عمل کند.

2- فروشنده در اغلب مواردی که بنا به دلایل فوق فرصت کافی برای همراهی با خریدار برای مراجعه به مراکز تعویض پلاک و مراجعه ی بعدی به دفترخانه برای تنظیم سند رسمی را ندارد؛ ترجیح میدهد در همین ابتدای کار کل مبلغ فروش خودرو بینشان رد و بدل شود و تصفیه حساب کنند و در عوض، وکالت کلیه اقدامات بعدی را به خود خریدار بدهد. در چنین مواقعی فروشنده و خریدار در اولین اقدام، باید با مراجعه به یک دفترخانه اسناد رسمی درخواست تنظیم یک سند تعویض پلاک و وکالت فروش خودرو بنمایند. در این مرحله اگر قرار بر تصفیه حساب بین فروشنده و خریدار باشد باید به چند نکته به دقت توجه شود:

- دفترخانه اقدام به تنظیم یک سند وکالت از طرف فروشنده کند که باید حتما دو موضوع در آن قید شود:

الف: تعویض پلاک

ب: تنظیم سند انتقال خودرو توسط خریدار.

در این مرحله فروشنده باید مراقب باشد که اگر وکالت کل امور یعنی تعویض پلاک و فروش را به خریدار می دهد باید در همین مرحله در دفترخانه با خریدار تصفیه حساب کامل نماید. چرا که خریدار دیگر برای هیچ امضایی نیازی به حضور فروشنده ندارد و با این وکالتنامه کل اقدامات را به تنهایی انجام می دهد. پس فروشنده باید کل مبلغ خودرو را در همین مرحله از خریدار دریافت نموده و با او برای همیشه خداحافظی کند. خریدار نیز باید دقت کند که اگر اقدام به تصفیه حساب با فروشنده می نماید حتما وکالتش وکالت تام یعنی 1-تعویض پلاک و 2-فروش و انتقال خودرو را داشته باشد .تا پس از تعویض پلاک نیازی به حضور مجدد فروشنده برای انتقال سند محضری نداشته باشد.

با این اقدام فروشنده با خیال آسوده، با قبول هزینه ی یک وکالتنامه، کلیه اختیارات تعویض پلاک و نیز مراجعه ی بعدی به دفترخانه و تنظیم سند نهایی را به خود خریدار واگذار می کند و دیگر نیازی به هیچ حضوری از فروشنده در مرکز تعویض پلاک یا دفترخانه نیست.و خریدار نیز با گرفتن وکالت تمام امور مراحل بعدی با طیب خاطر با فروشنده تصفیه حساب می کند.

خریدار و فروشنده در خصوص جزییات اقدام خود در این مرحله می توانند از دفترخانه مشاوره کافی بگیرند تا دچار خطا نشوند.

زمان تصفیه حساب خریدار و فروشنده:

فروشنده و خریدار وقتی سند وکالت تام یعنی "وکالت تعویض پلاک و فروش خودرو" آماده شد قبل از امضای سند باید تصفیه حساب را انجام دهند و این تصفیه حساب در حضور سردفتر اسناد رسمی انجام می شود تا هیچیک از طرفین متضرر نشوند.

خلافی خودرو:

خریدار باید قبل از تصفیه حساب یک نسخه از خلافی خودرو را که از مراکز پلیس+10 در همان تاریخ گرفته شده از فروشنده مطالبه کند تا موقع تعویض پلاک با خلافی سنگین خودرو مواجه نشود و مجبور به پرداختن خلافی فروشنده نشود. اگرچه که خلافیهای خودروها با اینکه بتاریخ روز صادر می شوند اما اصولا خلافهای تا ده روز قبل را ثبت می کنند اما به هرحال چون هنگام تعویض پلاک، خلافی خودرو باید تصفیه شود، این اقدام شما ضروری است

مفاصاحساب عوارض شهرداری:

خریدار باید قبل از تصفیه حساب نهایی و اخذ وکالت تام، مفاصاحساب عوارض شهرداری خودرو را (که توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر صادر می شود) از فروشنده مطالبه کند تا عوارض سالیانه شهرداری خودرو نیز تصفیه شود و بعدا متوجه بدهی سنگین خودرو به شهرداری نشود.

مهلت تعویض پلاک:

فروشتده باید حتما دقت کند که برای وکالت تعویض پلاک خود مهلت تعیین کند و از دادن وکالت بدون مدت، با دلایلی همچون اینکه خریدار آشناست یا انسان شریفی است یا هر دلیل دیگر به شدت خودداری کند.

تذکر بسیار مهم : به هنگام دادن وکالت تعویض پلاک یا تام به خریدار حتما از دفترخانه بخواهید تا مهلت کمی برای این اقدام در نظر بگیرد و در سند درج کند. مهلتهای طولانی باعث می شود در تمام مدتی که پلاک فروشنده در اختیار خریدار است هر تخلفی که با خودرو صورت بگیرد روی پلاک فروشنده بیاید و خدای ناکرده اگر اتفاقی با آن خودرو بیفتد فروشنده را گرفتار راهروهای دادگاه خواهد کرد.

اگر در مهلت تعیین شده در وکالتنامه، اقدام به تعویض پلاک نکنیم چه می شود؟

اما اگر خریدار در مهلت مقرر و کوتاهی که به درخواست فروشنده در وکالتنامه قید شده، اقدام به فک پلاک فروشنده نکند وکالتنامه پس از اتمام مهلت مربوطه باطل می شود و دفترخانه هم طبق قانون حق تمدید کردن و حاشیه نویسی برای تمدید مدت وکالتنامه را ندارد در این صورت خریدار مجبور می شود یا در مهلت تعیین شده اقدام به تعویض پلاک نماید یا اینکه مجبور می شود در صورت باطل شدن مهلت وکالتنامه، به دنبال فروشنده و راضی کردن او برای تنظیم سند مجدد وکالت برای تعویض پلاک بشود که اصولا اقدام به صرفه ای نیست و در چنین مواقعی خریدار باید در اولین فرصت اقدام به مراجعه به مراکز تعویض پلاک برای فک پلاک و سپس مراجعه به دفترخانه برای بنام کردن سند اتومبیل بنام خود بنماید تا دچار مشکلات بعدی و عدم دسترسی به فروشنده نگردد. به همین دلیل بهترین راه برای اطمینان فروشنده از تعویض پلاکش در موعد کوتاه مدت، همین درج مهلت در وکالت تعویض پلاک است.

هزینه محضر برای وکالت و انتقال اتومبیل:

طبق عرف رایج در جامعه، هزینه تنظیم سند انتقال خودرو (در بخش دفترخانه) به عهده فروشنده است. اما اگر طرفین در حین نوشتن قرارداد به نحو دیگری با هم توافق کنند توافق ایشان بر عرف رایج مقدم است و طبق قراری که باهم گزارده اند اقدام به پرداخت هزینه دفترخانه می کنند.

گام چهارم: مراجعه به دفترخانه و تنظیم سند رسمی انتقال خودرو:

در این مرحله و بعد از تعویض پلاک، اگر خریدار از فروشنده وکالت تام داشته است به تنهایی به دفترخانه مراجعه می کند و اقدام به درخواست تنظیم سند انتقال نهایی بنام خودش میکند. اگر هم وکالتی در بین نبوده و خریدار و فروشنده به صورت حضوری در مرکز تعویض پلاک اقدام به فک پلاک نموده اند این بار نیز همزمان و باهمدیگر با اسناد و مدارک خودروی تعویض پلاک شده به دفترخانه مراجعه می کنند و سند نهایی را امضا می کنند. پس از این اقدام، در این مرحله، نقل و انتقال خودرو به صورت قانونی تمام شده است. خریدار با خیال آسوده از بنام شدن مالکیت خودرو و فروشنده با اطمینان از اینکه دیگر در خصوص خودرویی که فروخته مسولیتی نخواهد داشت راهی منازل خود می شوند.

اگر بعد از تعویض پلاک به دفترخانه مراجعه نکنیم چه می شود؟

طبق قانون، تعویض پلاک خودرو، صرفا عوض شدن پلاک طرفین از خودرو است و مالکیت خودرو همچنان به نحوه قبلی برقرار است. خریدار در ازای پرداخت هزینه ای که کرده و اتومبیلی که خریداری نموده باید بلافاصله بعد از تعویض پلاک با مراجعه به یک دفترخانه اسناد رسمی اقدام به، بنام زدن سند اتومبیل برای خود نماید. وگرنه در انتقال بعدی دچار مشکل می شود و موقع فروش اتومبیل با مشکلات متعددی مواجه می شود که حتی بعضا ممکن است منجر به عدم امکان فروش خودرو بخاطر عدم انتقال مالکیت، بشود.

اگر در وکالت تعویض پلاک برای خریدار مهلت تعیین نکردیم ...

اگر در وکالتی که به خریدار می دهیم برای او مدتی برای تعویض پلاک تعیین نکردیم، به احتمال زیاد دچار مشکل خواهیم شد. در چنین مواقعی اگر با وجود گذر زمان مطلع شدید اتفاقی که در ابتدای این مطلب بازگو شد برای شما هم پیش آمده و خریدار با پلاک شما اقدام به تردد و خلاف می کند باید در اولین فرصت با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام به ثبت دادخواستی مبنی بر فک پلاک و توقیف خودرو کنید تا خودروی شما در اولین فرصت توقیف شود و خریدار ملزم به تعویض پلاک گردد. در چنین مواردی مدارکی که لازم دارید وکالتی است که در دفترخانه به خریدار داده اید و مبایعه نامه ای که میان خودتان نوشته اید. البته اگر یکی از این دو مدرک نیز موجود بود باز می توانید اقدام قانونی خود را انجام دهید.

سخن آخر:

قبل از هر اقدام در خصوص تنظیم سند خودرو، با یک دفترخانه مورد اعتماد خود مشورت کنید. از دادن وکالت بدون مهلت به خریدار خودداری کنید. و از یکی از دو روش فوق برای انتقال خودرو استفاده کنید.

خرید و فروش ماشین

maryamchinzadeh بازدید : 52 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

آنچه باید از شرایط اخذ ویزای شنگن و امتیازات آن بدانیم

ویزای شنگن اجازه سفر به ۲۶ کشور عضو اتحادیه اروپا را می‌دهد. اما بسیاری از متقاضیان آن از امتیازاتی که اتحادیه اروپا به واسطه گرفتن این ویزا به آنها می‌دهد آگاه نیستند. در این مقاله به بسیاری از سوالات مرسوم پاسخ داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت کاوالا از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

maryamchinzadeh بازدید : 56 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

محصولات آرایشی , بهداشتی و درمانی اوریفلیم سوئد
محصولات ۱۰۰% گیاهی و ارگانیک
مشاور فروش اوریفلیم سوئد در کشور ترکیه
ارسال محصولات از ترکیه به سراسر ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش  کرم بوتاکس گامنو  کلیک کنید

maryamchinzadeh بازدید : 48 شنبه 24 اسفند 1398 نظرات (0)

امروزه انجام كارها روزمره، روابط تجار موفق، دسترس به اطلاعات مفید، برقرار ارتباط با مردم كشور ها مختلف، یادگیر حرفه ها مختلف، همه و همه با استفاده از زبان انگلیس آسان تر و مفید فایده خواهد بود.
برا یادگیر هر چه سریع تر و آسان تر زبان انگلیس، با ما در ارتباط باشید
دوره ها مكالمه انگلیس بصورت گروه، خصوص و آنلاین بهمراه مدرس با بیش از بیست سال سابقه تدریس.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت کاوالا از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 831
  • بازدید کلی : 3,432